پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

بهترين افزونه هاي بهينه سازي تصاوير در وردپرس

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

بهترین افزونه های کاهش حجم تصاویر کدامند؟ همانطور که میدانید تصاویر می‌توانند تجربه سایت شما را بهبود بخشند، برند شما را ارتقا دهند و امکانات‌های بیشتری را برای استفاده در تبلیغات ارائه دهند.شما می‌توانید این مشکلات را کاهش دهید و با کاهش حجم تصاویر خود با استفاده از افزونه بهینه سازی تصاویر، از تمام مزایایی که تصاویر ارائه می‌دهند لذت ببرید. این کار با کاهش اندازه تصویر و نحوه مدیریت سایت شما با بارگذاری تصویر و با استفاده از بهترين افزونه هاي بهينه سازي تصاوير در وردپرس انجام می‌شود. در این وبلاگ حافظ پلتفرم شما را با بهترين افزونه هاي بهينه سازي تصوير در وردپرس در وردپرس آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشيد.

پلاگین وردپرس چیست؟

بهترين افزونه هاي بهينه سازي تصاوير در وردپرس

در صورت تهیه ‌هاست وردپرس شما میتوانید قالب‌ها و پلاگین های متعددی روی وردپرس خود نصب نمایید. همانطور که میدانید ورودپرس مزایای بسیاری دارد . یکی از مزایای وردپرس، پلاگین های متعدد آن است. یک پلاگین برای افزودن ویژگی‌های جدید به سایت وردپرس بدون نیاز به کدنویسی استفاده می‌شود. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که ‌هاست وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.شما می‌توانید به دو روش به پلاگین‌های رایگان دسترسی داشته باشید:در دایرکتوری رسمی‌وردپرس،از داشبورد سایت خود، از طریق منوی افزونه‌ها > افزودن جدید.

بدیهی است که در طراحی سایت با وردپرس، برخی از افزونه‌ها از استانداردهای بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند. برای جلوگیری از هر گونه مشکل (تداخل افزونه‌ها، اشکالات، خرابی سایت و غیره)، توصیه می‌شود هنگام انتخاب بهترین پلاگین های وردپرس، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:پلاگین مورد نظر از لحاظ عملکرد سئو وردپرس بهینه باشد و خدمات سئو را ارائه دهد.به تعداد نصب‌های فعال نگاه کنید. به طور کلی، هر چه بالاتر باشد، بهتر است (یعنی احتمال بیشتری دارد که به درستی کار کنند). اما مراقب باشید: همیشه اینطور نیست. می‌توانید افزونه‌های محرمانه‌تری را پیدا کنید که عملکرد بالایی دارند.نظرات کاربران را بررسی کنید وقتی بازخورد خوب باشد، نشانه مثبتی است.

از طرف دیگر، اگر افزونه ای با انتقادات زیادی روبرو می‌شود، قبل از نصب آن به دقت جوانب را بررسی کنید.به دفعات به روز رسانی‌ها نگاهی بیندازید. اگر یک افزونه امنیتی به مدت ۳ سال به روز نشده باشد، احتمالا مشکلی وجود دارد. بسیاری از پلاگین‌ها توسط داوطلبانی طراحی شده اند که همیشه زمان لازم برای مراقبت منظم از آنها را ندارند.بررسی کنید که آیا افزونه مورد نظر شما با نسخه وردپرس شما سازگار است یا خیر. همانطور که گفته شد، روی این معیار تمرکز نکنید. به آن به عنوان یک امتیاز فکر کنید.

افزونه های بهینه سازی تصاویر

پس از تهیه هاست و طراحی وب سایت و پشتیبانی سایت وردپرس، شما به افزونه های متعددی نیاز دارید. تصاویر بزرگ و یا غیر ضروری، می‌توانند سرعت بارگذاری صفحه را افزایش دهند، که بر سئوی شما تأثیر منفی می‌گذارد و باعث ناامیدی بازدیدکنندگان می‌شود.اگر این فرآیند به صورت دستی انجام شود، ممکن است زمان‌بر باشد، اما کاربران وردپرس می‌توانند از افزونه‌های بهینه‌ساز وردپرس برای ساده‌سازی این روند استفاده کنند.
در ادامه بهترین افزونه‌های بهینه سازی تصاویر آورده شده اند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این که ‌هاست چیست اینجا کلیک نمایید.

 ShortPixel Adaptive Images

ShortPixel Adaptive Images با تمام ویژگی‌های لازم بارگذاری می‌شود تا به شما کمک کند تصاویر وردپرس خود را بهینه کنید و عملکرد وب‌سایت خود را بهتر کنید.شما به مجموعه ای از ویژگی ها و عملکردها، از جمله الگوریتم فشرده سازی امضای ShortPixel دسترسی دارید. این افزونه می تواند به شما کمک کند تا اندازه فایل تصویر را تا ۹۰٪ بدون کاهش ظاهری در کیفیت تصویر کاهش دهید.

Imagify

مانند گزینه قبلی ، افزونه وردپرس Imagify تصاویر تازه آپلود شده شما و همچنین تصاویر موجود در پوشه رسانه وردپرس شما را فشرده می‌کند. همه چیز به صورت خودکار مدیریت می‌شود، در زمان شما صرفه جویی می‌شود و گردش کار شما بهبود می‌یابد.یکی از ویژگی‌های قابل توجه Imagify سه سطح بهینه سازی آن است که می‌توانید در تنظیمات افزونه تغییر دهید. این سه گزینه عبارتند از فشرده سازی بدون اتلاف، فشرده سازی با اتلاف، و فشرده سازی با اتلاف قوی برای کوچکترین فایل‌های تصویری اما پایین ترین کیفیت تصویر. این کار به شما کنترل بیشتری بر درجه کیفیت و اندازه فایل می‌دهد.

Smush

Smush محبوب ترین افزونه بهینه سازی تصویر موجود برای وردپرس است. فشرده‌سازی بدون از بین رفتن کیفت را اعمال می‌کند (به این معنی که هیچ کیفیتی از فایل تصویر حذف نمی‌شود) و اندازه تصویر شما را تا ۵ مگابایت، به‌صورت جداگانه یا انبوه کاهش دهد. همچنین اقدامات دیگری را برای بهبود عملکرد صفحه از جمله بارگذاری تنبل و تغییر اندازه خودکار انجام می‌دهد.Smush یک افزونه آسان برای مبتدیان است. اگر این افزونه را روی یک سایت موجود نصب کنید، تنها کاری که برای فعال کردن آن باید انجام دهید این است که به تنظیمات افزونه بروید.

سپس، تمام تصاویر موجود شما را بهینه می‌کند. هر تصویر جدیدی که آپلود می‌کنید تا زمانی که افزونه نصب شده باشد به طور خودکار بهینه می‌شود.نسخه رایگان Smush و نسخه پولی آن، Smush Pro، گزینه‌های همه جانبه بسیار خوبی برای اکثر کاربران وردپرس هستند که به دنبال فشرده سازی تصاویر خود هستند اما زمانی برای فشرده سازی هر تصویر خود ندارند. Smush Pro (6 دلار در ماه) اندازه فایل‌ها را بیشتر از نسخه رایگان کاهش می‌دهد و همچنین محدودیت‌های اندازه فایل را حذف می‌کند (نسخه رایگان شما را به تصاویر زیر ۱ مگابایت محدود می‌کند).

EWWW Image Optimizer

پلاگین EWWW Image Optimizer مشابه پلاگین قبل عمل می‌کند، یعنی به طور خودکار تصاویر را هنگام آپلود آنها در سایت خود بهینه می‌کند و همچنین می‌توانید تصاویر JPG بارگذاری شده قبلی را به صورت جداگانه یا انبوه بهینه کنید. فشرده سازی EWWW بدون کاهش کیفیت تصاویر است.اما، EWWW دارای مزایای اضافی است که آن را متمایز می‌کند. این افزونه امکان اندازه نامحدود فایل را فراهم می‌کند، بنابراین نیازی نیست نگران تصاویر بزرگ و غیرفشرده باشید. به‌علاوه، نسخه پریمیوم API می‌تواند فایل‌های PNG، GIF و WebP را مدیریت کند، که برای سایت‌هایی که همه این نوع فایل‌ها را در خود جای داده‌اند، عالی است. در نهایت، EWWW Image Optimizer یک تیم پشتیبانی دارد که به تمام سوالات از جمله سوالات کاربران رایگان پاسخ می‌دهد.

WP Compress

بهترين افزونه هاي بهينه سازي تصاوير در وردپرس

WP Compress، یک افزونه بهینه‌سازی تصویر است که اندازه فایل‌ها را با استفاده از بهینه‌سازی تصویر محلی و بهینه‌سازی تصویر زنده کوچک می‌کند. همچنین تصاویر تطبیقی بر اساس دستگاه، پشتیبانی از retina و بارگذاری تنبل تصویر را ارائه می‌دهد. فشرده سازی فایل کاملاً خودکار است.همچنین فشرده سازی WP از یک CDN برای ارائه تصاویر با سرعت هفت میلی ثانیه بدون نیاز به کوچک کردن آنها استفاده می‌کند و تعدادی ویژگی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که ممکن است با چندین سایت مشتری کار کنند. این ویژگی‌ها با هم، WP Compress را به یک رقیب قوی برای مدیریت چندین سایت مشتری تبدیل می‌کند.

TinyPNG

فشرده سازی تصاویر JPEG و PNG با ادغام با سرویس‌های فشرده سازی تصویر TinyJPG و TinyPNG به طور خودکار JPG و PNG شما را بهینه می‌کند. این ابزارها محتوای تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کنند و بهترین استراتژی فشرده سازی را بدون کاهش کیفیت تصویر انتخاب می‌کنند. این فشرده سازی شامل کاهش یا حذف ابرداده، کم کردن آرتیفکت‌ها و حذف داده‌های اضافی است.

فشرده سازی تصاویر JPEG و PNG به طور خودکار همه تصاویر را با آپلود آنها در پس زمینه، به علاوه تصاویری که قبلاً در سایت شما آپلود شده اند، بهینه می‌کند. همچنین گزینه‌های پلاگینی برای حفظ ابرداده‌های خاص در تصاویر شما، مانند حق چاپ و موقعیت جغرافیایی، و همچنین مبدل CMYK به RGB و بدون محدودیت اندازه فایل وجود دارد. با این حال، شما محدود به حدود ۱۰۰ تصویر در ماه به صورت رایگان هستید. پس از آن، به یک حساب پرداختی نیاز خواهید داشت.

WP Retina 2x

دانلود پلاگین WP Retina 2x wp زمانش است!. افزونه WP Retina 2x 5.4.3  (یا نسخه بالاتر) wp ایجاد شده توسط Jordy Meow را دریافت کنید و از آن برای پروژه خود استفاده کنید. این افزونه دو کار انجام می‌دهد: فایل‌های تصویری مورد نیاز دستگاه‌های با DPI بالا را ایجاد می‌کند و آنها را به بازدیدکنندگان شما نمایش می‌دهد. وب سایت شما در هر دستگاهی زیبا و واضح به نظر می‌رسد! تصاویر Retina  به طور خودکار برای شما تولید می‌شوند (اگرچه می‌توانید به صورت دستی هم این کار را انجام دهید)

دیدگاهتان را بنویسید