پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

بهترین افزونه کش وردپرسی

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

بهترین افزونه کش وردپرسی

بهترین افزونه کش وردپرس کدام است؟ کش وردپرس، یکی از آن افزونه های ضروری و پیچیده هر وب سایتی است. اما چرا پیچیدگی؟ کش کردن در حافظه پنهان پیچیده است، حتی ساده ترین افزونه های ذخیره سازی همیشه آنطور که به نظر می‌رسند ساده نیستند. در این مقاله، ما نگاهی به بهترین افزونه کش وردپرس در سال ۲۰۲۲ خواهیم داشت و اینکه چگونه می‌توانند به سرعت بخشیدن به وب سایت شما کمک کنند. در ادامه شما را با بهترین افزونه های کش وردپرس آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

پلاگین وردپرس چیست؟

پس از خرید هاست وردپرس، احتمالا نیاز است که از پلاگین وردپرس استفاده نمایید. افزونه وردپرس قطعه ای از نرم افزار است که به سایت وردپرس شما متصل می‌شود. بهترین پلاگین های وردپرس می‌توانند عملکردهای جدیدی را اضافه کنند یا عملکردهای موجود را در سایت شما گسترش دهند و به شما این امکان را می‌دهند که تقریباً هر نوع وب سایتی را از فروشگاه های تجارت الکترونیک گرفته تا نمونه کارها و سایت های شرکتی ایجاد کنید. همچنین آنها باعث بهبود سئو سایت میشوند.

پلاگین کش وردپرس چیست؟

حتما درباره مزایای وردپرس و قالب ها و افزونه های ودپرس زیاد شنیده اید. (جهت اطلاع از این که هاست وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.) اما حافظه پنهان به معنای ذخیره سازی داده هایی است که اغلب استفاده می‌شود، تا بتوان به سرعت به آنها دسترسی داشت. جهت اطلاع از اینکه قالب وردپرس چیست اینجا کلیک نمایید.مفهوم کش ساده تر از آن چیزی است که شما ممکن است فکر کنید. به این روش در حافظه پنهان فکر کنید: شما در کلاس ریاضی دبیرستان خود هستید و معلم می‌پرسد “۳۴۹,۲۱۸.۴۵ تقسیم بر ۵۴.۳۹ چیست؟” همه گیج به اطراف نگاه می‌کنند.

بعضی از بچه‌ها ماشین حساب بیرون می‌آورند و بالاخره بعد از چند دقیقه یکی جواب درست را فریاد می‌زند. حالا معلم دوباره همان سوال را از کلاس می‌پرسد و این بار همه یکصدا جواب می‌دهند.مشابه همین فرایند در حافظه پنهان است. درخواستی توسط یک بازدیدکننده به مرورگر ارسال میشود با این مضمون که “لطفاً این صفحه وب را بارگیری کنید.” وب سرور پاسخ میدهد که “بله، حتما! » پس از چند ثانیه صفحه به بازدید کننده تحویل داده می‌شود.هنگامی‌که شخصی از سایت وردپرسی بازدید می‌کند که از کش استفاده نمی‌کند.

سرور باید درخواستی را به پایگاه داده وردپرس ارسال کند و برای بارگیری هر صفحه چندین فرآیند را طی کند. این امر می‌تواند منجر به سرعت بارگذاری کمتر از حد مطلوب شود (به یاد داشته باشید، اگر بیش از دو ثانیه طول بکشد، حدود ۸۷٪ از کاربران سایت شما را ترک می‌کنند).یک افزونه کش به سرور وب شما این امکان را می‌دهد تا صفحات را طراحی سایت وردپرس شما را کش کند. وقتی شخصی از سایت شما بازدید می‌کند، سرور این نسخه های ذخیره شده را در مرورگر شما بارگذاری می‌کند. این کار به مرورگر اجازه می‌دهد تا از پایگاه داده و سایر فرآیندهای مرتبط را از روی کش بارگیری کند و در نتیجه سایت شما را در کسری از زمان بارگذاری کند.

چرا باید از پلاگین کش وردپرس استفاده کرد؟

به عبارت ساده، کش کردن زمان لود سایت شما را سریعتر می‌کند و باعث بهبود سئو وردپرس می‌شود. از آنجایی که پلاگین های کش تنها قصد دارند تا سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهند، شاید سوال باید این گونه باشد که مزایای بارگذاری سریعتر وب سایت چیست؟سرعت بالا و موقعیت بهبود یافته در نتایج جستجو یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل سرعت است که بر سئوی شما تاثیر می‌گذارد.افزایش درآمد برای کسب و کار شما، آیا میدانید تاخیر ۱ ثانیه ای در زمان بارگذاری می‌تواند منجر به ضرر ۲.۵ میلیون دلاری در سال شود!کاربران از تحربه سایت شما رضایت خواهند داشت. در این رابطه کافی است به رمانی فکر کنید که سعی کرده اید یک وب سایت را بارگیری کنید و به دلیل کندی آن ناامید شده‌اید.

چگونه باید سرعت پلاگین کش وردپرس را تست کرد؟

بهترین ابزار تست سرعت وب سایت می‌تواند به شما این امکان را بدهد که سرعت صفحات وب خود را افزایش دهید تا به کاربران و موتورهای جستجو کمک بیشتری کنید.تست سرعت وب سایت برای بازاریابی و توسعه وب اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.برخی از توسعه دهندگان وب همچنان بر روی تصاویر بزرگ اصرار دارند در نتیجه بارگذاری سایت زمان زیادی می‌برد. جهت اطلاعات بیشتر  مقاله افزونه بهینه سازی تصاویر را مطالعه کنید.در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مانند گوگل سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان معیار رتبه بندی در نظر گرفته میشود.

به عبارت دیگر، اگر صفحه وب مورد نظر شما زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، Google صفحات وب رقیبی را ترجیح می‌دهد که سریعتر لود میشوند.ابزار تست سرعت وب سایت به ارزیابی و تعیین دقیق جنبه هایی از یک سایت که باعث کاهش سرعت بارگذاری می‌شود کمک می‌کند. کل زمان بارگذاری، سرعت بارگذاری از چندین مکان سرور، هدرهای HTTP و غیره را تجزیه و تحلیل می‌کند.سرعت بارگذاری یک وب سایت یک عامل حیاتی است که بر ترافیک سایت تأثیر می‌گذارد. هرچه سرعت بارگذاری کمتر باشد، احتمال خروج بازدیدکنندگان از وب سایت بیشتر می‌شود.

بهترین افزونه‌های کش وردپرس

FlyingPress

FlyingPress یکی از پلاگین هایی است که سریعتر از WP Rocket و قطعا بهتر از SiteGround Optimizer است.نه تنها به موارد حیاتی وب اصلی می‌پردازد، بلکه برای سرعت وبگردی در دنیای واقعی بهینه شده است. تفاوت‌های زیادی در نحوه حذف CSS بلااستفاده، بارگذاری اولیه صفحات و بارگذاری تنبل تصاویر/iframe در مقایسه با WP Rocket یا افزونه‌های کش مشابه وجود دارد.Flying Scripts و Flying Pages Gijo اولین افزونه هایی بودند که جاوا اسکریپت و صفحات پیش بارگذاری هوشمند را به تأخیر انداختند، سپس WP Rocket آن را اضافه کرد.

حتی در حال حاضر، FlyingPress بسیاری از کارهایی را انجام می‌دهد که دیگر پلاگین‌های کش نمی‌توانند انجام دهند: عناصر HTML را با تنبلی رندر می‌کنند، مکان‌هایی را که خود میزبان YouTube هستند، و بارگذاری تنبلی تصاویر پس‌زمینه را با استفاده از کلاس کمکی lazy-bg بارگیری می‌کنند. به زبان ساده، FlyingPress ویژگی های بیشتری دارد و باید نتایج بهتری به شما بدهد.

Cloudflare

پلاگین Cloudflare برای افزودن APO استفاده می‌شود. این افزونه وردپرس HTML را در حافظه پنهان نگه می‌دارد که هنگام آزمایش سایت خود در مکان های سراسر جهان با استفاده از KeyCDN، TTFB سریع تری به شما می‌دهد. این یک لایه کش متفاوت از افزونه کش شما است، به این معنی که هنگام استفاده از APO باید کش کردن صفحه را در افزونه کش خود روشن کنید.شما همچنین می‌توانید از Super Page Cache برای Cloudflare استفاده کنید که شبیه به APO است.

NitroPack

این افزونه مواردی را از رشته اصلی حذف می‌کند که به شما امتیازات عالی می‌دهد (زیرا اکثر ابزارهایی مانند PageSpeed Insights آن را شناسایی نمی‌کنند) اما زمان بارگذاری بسیار کندتر از سایر افزونه های کش است.اگر «نیتروپک بررسی» را در گوگل جستجو کنید و نتیجه شماره ۱ متیو وودوارد را بررسی کنید، عنوان سئو به معنای واقعی کلمه می‌گوید: «چگونه امتیازات سرعت صفحه عالی را به دست آوردیم». اگر به آزمایش او نگاه کنید، می‌گوید NitroPack 2/3 درخواست‌ها را حذف کرده و اندازه صفحه را ۸۲٪ کاهش داده است. این چیزی است که من آن را بیش از حد خوب می‌نامم که درست باشد.

W3 Total Cache

W3 Total Cache که در بیش از یک میلیون سایت فعال است، یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های کش در WordPress.org است.از نظر عمق عملکرد، W3 Total Cache بیشترین گزینه را در بین هر افزونه کش موجود در این لیست دارد.علاوه بر کش کردن صفحه، از موارد زیر نیز پشتیبانی می‌کند:کوچک سازی،حافظه پنهان Opcode،کش پایگاه داده،کش شی،کش مرورگر،یکپارچه سازی CDN  (به عنوان مثال، به جای سرور وردپرس، فایل های استاتیک را از CDN خود ارائه دهید)،حافظه پنهان قطعه

دیدگاهتان را بنویسید