پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

فالوور واقعی بگیرم یا فیک؟!

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

خرید فالوور واقعی یا فیک شاید این سوالی باشد که بسیاری از افراد که به دنبال افزایش فالوور پیج خود هستند در پی جواب آن هستند. تعدادی از افراد هستند که نیازی به بالا بودن تعداد فالوور ندارند و اهداف مشخصی در فضای اینستاگرام بجز مشاهده پست های دیگران و فعالیت های عادی ندارند.

در کنار این افراد بسیاری از کسب و کارها برای بیشتر دیده شدن در بستر اینستاگرام، مشاهده شدن توسط افرادی بیشتر به فکر خرید فالوور هستند، در این بین افرادی هم هستن که پیج شخصی دارند و تمایل دارند دنبال کننده های بیشتری داشته باشند. اینجا ۲ گزینه پیش رو دارید خرید فالوور واقعی یا فیک.

افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور واقعی چیست؟

فالوور واقعی فعال به پیج های دنبال کننده ای گفته میشود که علاوه بر داشتن تصویر و پروفایل و نام مشخص، فعالیت های عادی یک فرد داخل اینستاگرام را هم انجام میدهند. فعالیت این فالوور واقعی فعال اعم از مشاهده پست، لایک و کامنت و هر فعالیتی که یک فرد عادی انجام می دهد میباشد.

فالوور فیک چیست؟

فالوور فیک در اصطلاح به پیج هایی گفته میشود که هیچ فعالیتی در سطح اینستاگرام ندارند. این فالوورها را میتوان به این حالت تشبیه کرد، شما یک صفحه جدید در اینستاگرام بسازید و هیچ فعالیتی در آن نداشته باشید. هوش مصنوعی اینستاگرام بعد از مدتی این پیج را بعنوان یک پیج فیک تشخیص میدهد. وجود این گونه فالوور اینستاگرام هیچ ارزشی بعنوان دنبال کننده نخواهد داشت.

خرید فالوور واقعی فعال بدون ریزش

خرید فالوور واقعی فعال بدون ریزش دغدغه اکثر افرادی میباشد که به فکر خرید دنبال کننده در اینستاگرام میباشند. خرید فالوور همیشه با دردسرهایی همراه بوده است، البته همیشه درصد کمی از فالوور ها دچار ریزش میشوند. بسیاری از وبسایت های فالوور واقعی ارائه نمیدهند و یا تضمینی بر عدم ریزش نمیدهند. البته لازم به ذکر است که این مورد فقط یکی از دلایل ریزش فالوور میباشد که مرتبط با خرید فالوور است.

فالوور فعال
فالوور فعال

دلایل متفاوتی نیز برای ریزش فالوور نیز وجود دارد که بستگی به مواردی چون عدم فعالیت، مناسب نبودن پست ها، نا مرتبط بودن هشتگ ها و… که هر مورد سهم جدایی در این موضوع دارند. شما با خرید فالوور واقعی فعال بدون ریزش این اطمینان را خواهید داشت که در آینده کمترین میزان ریزش در بین دنبال کننده های شما اتفاق خواهد افتاد.

جلوگیری از ریزش

تمام فعالیت های شما در پیج برای Follower های شما اهمیت دارد ، پس تلاش کنید با مطالب جذاب و عام پسند یا تخفیف های وسوسه کننده کاربران خود را به ماندن در پیج خودترغیب و تشویق کنید. هر چه بر میزان فعالیت شما در صفحه اینستاگرام بیشتر باشد کاربران رضایت خود را با لایک زدن برای هر عکس ، محصول یا فیلمی که قرار می دهید ابراز می کنند. البته اگر نیاز به لایک و ویو بیشتر داشتید میتوانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام بکنید.

ارتباط فالوور با کسب و کار

اولین نسخه اینستاگرام بعد از انتشار به سرعت بین کاربران فضای مجازی محبوبیت پیدا کرد.
در ایران با توجه به فیلتر بودن تلگرام، فیسبوک و… میزان کاربرد اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا کرد.
در سالهای اخیر وجود پدیده ای بنام سلبریتی اینستاگرام، فضا را به محلی جهت کسب درآمد مبدل نمود.

در نتیجه این رویکرد بود که میزان فالوور برای پیج‌ها اهمیت خاصی پیدا کرد.
بگونه‌ای که هر چه تعداد فالوور یک شخص بیشتر باشد، میزان درآمد و رونق در کسب و کارش نیز افزایش خواهد یافت. البته نباید فراموش کرد که جذب فالوور، در فعالیت (Post، Story، Live) پیج نیز تاثیرگذار بوده و اهمیت بسزایی دارد.

فالوور برای رونق کسب و کار
فالوور برای رونق کسب و کار

چرا فالوور ایرانی بخریم؟

ما در کشور ایران زندگی می کنیم و به مراتب فالوور هایی که علاقه داریم پیچ ما را دنبال کنند ترجیحا باید ایرانی باشند ، مخصوصا اگر صاحب یک پیج فروش محصول باشیم هرچه میزان فالوور ایرانی ما بیشتر باشد برای کسب و کار نیز بهتر خواهد بود.خرید فالوور ایرانی اینستاگرام واقعی یکی از مزیت های کسب و کار اینترنتی خواهد بود.

فالوور حقیقی یا واقعی ؟

خرید فالوور ایرانی واقعی یا حقیقی فالوور هایی هستند که با انتخاب خودشان صفحه ی شما را دنبال می کنند این افراد می توانند پست های شما را LIKE یا کامنت بزنند. برای افزایش لایک و کامنت پیج خود حتما شما چندین بار فالوور و لایک و بازدید باید سفارش دهید تا دنبال کنندگان به پیج شما عادت کنند و پی به واقعی بودن پیجتان ببرند ، چون پیجی که از دید مخاطب محبوب و جالب نباشد قطعا LIKE نخواهد داشت.در بدبینانه ترین حالت ممکن هیچ کدام را انجام ندهند اما بدلیل اینکه افراد دارای فعالیت مستمر هستند لایک می کنند و کامنت می گذارند و پست های شما در هنگام انتشار برای آنها قابل مشاهده است.

فرق فالوور ایرانی واقعی با فالوور ارزان واقعی

رق فالوور ایرانی با فالوور ارزان در آن است، که فالوور ایرانی ، یعنی صاحب اکانت فالوو کننده شما ملیت ایرانی دارد و اکانت کاملا واقعی بوده و فعال است.اما فالوور ارزان برخلاف فالوور ایرانی ملیتی ناشناس دارد و امکان دارد که ایرانی باشد یا خارجی، و همچنین اکانتی که شما را فالوو می کند ، کاملا فعال نیست ممکن است که فعالیت پایینی در اینستاگرام داشته باشد.به همین خاطر است که در قیمت هایشان تفاوت هایی را مشاهده می کنید. پس بنا به نیاز خود می توانید پلن خود را نتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

فالوور ارزان ایرانی
فالوور برای رونق کسب و کار

خرید فالوور بدون پسورد و بدون رمز

توجه داشته باشید که در هنگان خرید فالوور، لایک، بازدید یا کامنت اینستاگرام به هیچ وجه پسورد یا رمز اکانت خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.افراد سودجو و کلاهبردار اغلب با نام فالوور رایگان مردم را جذب می کنند و با گرفتن پسورد اینستاگرامشان، پیج آنها را هک می کنند.

موفقیت در اینستاگرام و کسب و کارهای آنلاین، کار یک روز و دو روز نیست و در آغاز شروع هر کاری لازم نیست، شما تا انتهای کارتان را برنامه ریزی کرده باشید. بلکه در مسیر هدفتون اتفاق های مختلفی میافته که شما را به اون خواسته تون نزدیکتر میکنه، البته منظورم بی گدار به آب زدن نیست، بلکه شما باید هدفمند و با تلاش و انگیزه و برنامه ریزی های کوتاه مدت مسیر شغلی اینستاگرام خود را آغاز کنید .

پلتفرم حافظ یک همراه همیشگی با دسترسی آسان و پشتیبانی سریع در اومور مرتبط با فعالیت شما در اینستاگرام همیشه همراه شما هست.

دیدگاهتان را بنویسید