پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

پنل پیامکی چیست؟

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

پنل پیامکی چیست؟

بسیاری از اشخاص که قصد دارند ارسال پیامک انبوه را دارند، اطلاعی ندارند که پنل پیامکی چیست و چگونه می‌توان با آن ارسال اس ام اس انجام داد؟ چنین امکانی برای اغلب کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین یک فرصت استثنائی به حساب می‌آید. برای راهنمایی بیشتر در ادامه‌ی این مقاله از پلتفرم حافظ هرآنچه نیاز است درباره‌ی ارسال پیام‌کوتاه و پنل پیامکی خدماتی بدانید را توضیح خواهیم داد:

پنل پیامکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس پیام کوتاه (SMS) سرویسی از شبک‌های تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکه‌های تلفن همراه است که یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهه‌های اخیر بوده است. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های زیادی در اینترنت برای تبلیغات فراهم شد. روش‌هایی که امکان برقراری ارتباط سریع، دقیق و حرفه‌ای را در ابعاد بزرگ برای مشاغل ایجاد می‌کند. یکی از مفیدترین این سیستم‌ها سرویس ارسال پیام کوتاه است. سرویس ارسال پیامک یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت و ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب و اهداف تجاری استفاده می‌شود.

اکثر پنل های پیامکی نرم افزار تحت وب دارند یعنی جهت استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، نرم افزار ویندوزی نیز ارائه می‌دهند که به اتصال اینترنت نیازی ندارند.

ویژگی‌های پنل پیامکی

در گذشته برای ارسال انبوه پیامک از موبایل استفاده می‌شد. ارسال پیامک با موبایل کاری بسیار زمان‌بر بود، ولی امروزه سامانه ارسال و دریافت پیامک یا همان پنل پیامکی کار را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید به حجم بالایی از شماره‌ها در یک لحظه ارسال پیامک انجام دهید.

با کمک چنین سیستمی می‌توانید صدها و هزاران پیام کوتاه را بدون کوچکترین تلاشی و فقط در چند لحظه برای مخاطبین خود ارسال کنید. پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.

پنل پیامکی چیست؟

اس ام اس مارکتینگ، کم هزینه ترین روش بازاریابی

انتقال پیام در جهت تبلیغات یا تعامل با مشتریان اس ام اس مارکتینگ نام دارد. از پیامک می توان برای اطلاع رسانی تخفیفات، پیشنهادات ویژه و… یا حتی تبلیغات به افرادی که شما را نمی شناسند استفاده کرد. در واقع اس ام اس مارکتینگ تاثیر مستقیمی روی اهداف اصلی کسب و کارها مانند افزایش فروش، آگاهی بخشی از برند و وفادارسازی مشتریان می گذارد.

برخی فکر میکنند دوران ارسال پیامک به سر آمده و باید کانال های جدید رو جایگزین ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی کنند این در حالی است که اس ام اس هنوز اصلی ترین ابزار ارتباطی پس از تماس تلفنی قرار دارد و بر عکس سایر کانال های دیجیتال که نیازمند اینترنت هستند در حالت آفلاین و بدون نیاز به تلفن های هوشمند قابل اجرا است.

انتخاب کانال پیامک برای ارتباط پایدار با مشتریان و همچنین تبلیغات مزایای زیادی را برای کسب و کارها دارد:

  • هزینه ارسال هر پیامک به هر فرد تنها چند ریال است.
  • نیازی به تلفن هوشمند برای ارسال پیامک نیست.
  • همه مخاطبان هدف شما به موبایل دسترسی دارند.
  • در هر زمان که بخواهید پیام های شما ارسال می‌شوند.
  • اس ام اس مارکتینگ، تکمیل‌کننده سایر کانال ها و روش های بازاریابی است.
  • امکان گزارش گیری از کمپین های پیامکی وجود دارد.
  • تبلیغات شما قابلیت هدفمند و شخصی شدن دارد.

کاربرد ارسال پیامک در کسب و کارها

اس ام اس مارکتینگ علاوه بر ارسال پیامک های تبلیغاتی که بیشتر کسب و کارها بیشتر با آن آشنایی دارند می تواند به منظور افزایش تعامل مشتریان با برند و وفادار سازی آن ها مورد استفاده قرار بگیرد.

اطلاع رسانی سریع

اطلاع رسانی به مشتریان یکی از رایج ترین کاربردهای پیامک است. علت انتخاب این کانال برای اطلاع رسانی سرعت انتقال پیام به مخاطبان است.

مشتریان دوست دارند از آخرین اخبار کسب و کارها و برندهای محبوب خود آگاه باشند. شما می توانید با ارسال متن پیامک افتتاحیه مشتریان را از شعبات جدید یا حتی جابه جایی، تخفیفات و… خود آگاه کنید.

ارسال پیامک به بانک

با ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، موقعیت مکانی مخاطبان یا حتی شغل آن ها می توان مخاطبان را با هدف گذاری بیشتری انتخاب و برای آن ها کمپین های منحصر به فرد پیاده کرد.

بالا بردن امنیت سایت

پیامک کاربردهای زیادی در سایت ها دارد. صاحبان وب سایت ها از طریق وب سرویس پیامک برای جمع آوری شماره مشتریان، مشاوره، ارسال نام کاربر و…. از پیامک استفاده می کنند و می توانند در کنار ساده تر کردن تجربه کاربری، امنیت سایت خود را افزایش دهند.

نکته‌‌ی مهم: نرم افزار پنل پیامک هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است و خدمات مختلفی در هر پنل انجام می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که سرویس وب، ارسال پیامک را حتی از ارتباطات مشابه دیگر در اینترنت بسیار مفیدتر می‌کند. به معنی که کاربران برای دریافت این پیام‌ها به هیچ‌گونه اینترنت یا ابزار خاصی احتیاج ندارند. مخاطبین ممکن است در طول روز زمان زیادی را بدون اتصال به اینترنت سپری کنند. بنابراین بهترین یا شاید تنها راه موثر برای برقراری ارتباط با آن‌ها در چنین شرایطی پیامک است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با مخاطبی تماس بگیرید که تلفن همراه ساده‌ای دارد (حتی بدون اتصال به اینترنت). چنین سیستم جامع و قدرتمندی منجر به ظهور حتی یک موضوع جداگانه به نام بازاریابی پیامکی در دنیای تجارت دیجیتال و حتی سنتی شده است.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی چگونه کار می‌کند؟

سامانه پیام کوتاه، یک نرم افزار اینترنتی تحت وب مانند جیمیل،دراپ پاکس و… است که شما از طریق مرورگر (گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر) یا اپلیکیشن موبایل با نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه پیامکی ‌می‌شوید و به صورت انبوه (یا حتی تکی) و به شیوه‌های مختلف پیامک ارسال کنید.

اجازه دهید برای آنکه مقاله طولانی و خسته کننده نباشد، روش‌های مختلف ارسال پیامک را معرفی می‌کنیم

  • ارسال پیامک براساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک از بر اساس کدپستی
  • ارسال پیامک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک bts
  • ارسال پیامک به دفترچه تلفن
  • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل
  • و…

شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به تمام این امکانات برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.

کاربرد‌های پنل پیامک فقط به قابلیت‌های ارسال پیامک تبلیغاتی برای جذب مخاطب محدود نمی‌شود، با پنل پیامکی می‌توانید از مشتری نگهداری کنید تا همیشه مشتری شما باقی بماند و نسبت به شعارهای تبلیغاتی رقیب شما بی‌تفاوت باشد.

می‌توانید از قابلیت ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه پیامکی استفاده کنید و تاریخ تولد مشتریانتان را وارد سامانه پیام کوتاه کنید تا پنل اس ام اس به‌صورت اتوماتیک متن تبریک تولد مشتریان شما را ارسال کند، تبریک تولد برای همه جذاب است هرکسی در روز تولدش مدام گوشی موبایلش را چک می‌کند چه کسی به یاد من بوده است و چه کسی روز تولد مرا یادش است و چگونه لطفش را جبران کنم، بیایید با ارسال یک پیامک تبریک تولد که برای ما هزینه زیادی ندارد مشتری را خوشحال کنیم و در ذهن مشتری ماندگار شویم!

آیا سامانه پیام کوتاه فروش من را افزایش می‌دهد؟

بعد از اینکه متوجه شدید پنل اس ام اس چیست، شاید برای شما این سوال پیش بیایید با تمام خوبی‌ها و امکانات پنل اس ام اس آیا سامانه پیامکی برای من مفید است؟ می‌تواند درامد من را افزایش دهد؟ این سوال مهم و جذابی است.

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید یکی از راه‌های افزایش سریع فروش استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است و چون افراد روزانه چندین مرتبه موبایلشان را چک می‌کنند به سرعت می‌توانید پیام تبلیغاتی را اطلاع رسانی کنید و جالب است که هزینه اطلاع رسانی پیامکی بسیار مقرن به صرفه است. حتی اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را نداشته باشید تهیه پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند یک بانک جامع از شماره موبایل مشتریانتان داشته باشید و در مناست‌های مختلف از طریق پنل پیامکی به مشتریان سابق پیامک ارسال کنید و با مشتریانتان در ارتباط باشید.

مزایا و ویژگی پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.

دیدگاهتان را بنویسید