پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک میلیون فالوور داشته باشیم؟

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

دارا بودن تعداد زیادی فالوور برای حساب کاربری معیار مهمی برای رشد کسب و کار ها می باشد و از طرفی هم برای اینفلوئنسرها مورد اهمیت قرار می گیرد. امروزه اینستاگرام یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم سرتاسر جهان است. که از آن برای کارهای مختلفی مثل کسب و کار و بازاریابی و … استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی دیگری مثل فیسبوک و یوتیوب هنوز هم تاثیر گذارند اما تعداد افرادی که جذب اینستاگرام می شوند بسیار بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی می باشند. در ادامه مقاله با پلتفرم حافظ همراه باشید.

راه کارهای زیادی وجود دارد که شما می توانید در شبکه های اجتماعی به یک میلیون فالوور دست پیدا کنید . علاوه بر راهکارهایی که در زیر بیان می شود افراد زیادی هستند که به دنبال خرید فالوور می روند اما باید بگوییم هنگام خریدن فالوور ممکن است با سایت هایی رو به رو شوید که با شما صادق نباشند و در قبال پولی که پرداخت می کنید با فالوورهای فیک رو به رو شوید که هیچ تاثیری بر روی کسب و کار شما نخواهند داشت. اما در مقابل سایت های دیگری هم هستند که فالوور های واقعی را ارائه می دهند .

ساخت پروفایل عالی

برای افزایش تعداد فالوور های اینستاگرام قبل از هرکاری باید پروفایل مناسبی را تهیه نمایید. با این کار می توانید به فالوورهای خود بگویید که چه کسی هستید مشغول به انجام چه فعالیت هایی هستید و … . برای ایجاد پروفایل مناسب باید از اسم هایی استفاده کنید که قابل تشخیص باشند و کاربران هنگام جستجو بتوانند آن را ببینند. می توانید برای انتخاب اسم حساب کاربری از اسم کسب و کار خود بهره ببرید یا اگر افراد دیگری از آن اسم استفاده می کنند می توانید اسمی را انتخاب کنید که به فعالیت شما مربوط باشد. هنگام ایجاد پروفایل مطمعن شوید که اسم فعالیت خود را در قسمت گزینه ها اضافه نموده باشید.

برای افزایش فالوور باید پیج خود را عمومی کنید برای این کار باید بر روی گزینه آپشن کلیک نمایید و مطمعن شوید که حساب خصوصی شما فعال نیست. در مرحله بعد می توانید عکسی را برای پروفایل خود در نظر بگیرید که نشان دهنده برند شما باشد. در قسمت توضیحات باید اطلاعاتی را در اختیار فالوورهای خود قرار دهید. در مرحله آخر می توانید اعلان ها را فعال نمایید بنابراین زمانی که مردم عکس هایی را انتشار می دهند و یا بر روی پستی کامنت می گذارند می توانید آن ها را ببینید.

تعیین تولید کننده محتوا

برای این که بتوانید با افزایش فالوور اینستاگرام رو به رو باشید می توانید فردی را انتخاب کنید که حساب شما را مدیریت کند این فرد باید تجربه استفاده از حساب اینستاگرام را داشته باشد. به عنوان مثال اگر برای شرکت خاصی کار می کنید ممکن است افراد زیادی باشند که می خواهند درباره محتواهایی که پست شده اند چیزهایی بگویند، این موضوع زمانی اتفاق می افتد که یک درخواست یا دستورالعمل مستند در دست باشد. این اسناد به مردم نشان می دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما در خواست می کنند و چرا باید این کار را انجام دهند.

مهارت عکاسی و ویرایش عکس

کیفیت پست ها و محتوا برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم می باشد. فالوورهای تویتر ممکن است چند پست بد را نادیده بگیرند اما در اینستاگرام قرار دادن یک عکس بی کیفیت بسیار ناخوشایند است و قابل قبول نمی باشد. این موضوع به آن معنی نمی باشد که شما باید دوره های عکاسی را پشت سر بگذارید تا بتوانید عکس مناسبی را در حساب خود قرار دهید. تنها کافی است که با نکات کلیدی و اساسی عکاسی آشنا باشید و بتوانید کارهای ویرایش عکس را به خوبی انجام دهید. از طرفی می توانید فردی را استخدام نمایید که در عکاسی مهارت داشته باشد و به خوبی کارهای ویرایش عکس را بلد باشد.

با توجه به اینکه اینستاگرام برنامه ای قابل استفاده در موبایل است ، مطمعنن بیشتر عکس هایی که پست می شوند با موبایل گرفته شده اند. این در حالی است که بسیاری از برندها از عکس های حرفه ای برای اینستاگرام خود استفاده می کنند. برای عکاسی باید دیدگاه مناسب و جالبی را پیدا کنید و سپس به دنبال تقارن آن بگردید، فضاهای منفی را در آغوش بگیرید، جزئیات ریز را ضبط نمایید، مهارت های ویرایش عکس را به خوبی یاد بگیرد تا بتوانید از تصاویر حرفه ای در حساب خود استفاده نمایید. خود اینستاگرام چند فیلتر از قابلیت های ویرایش عکس را دارا می باشد اما بسیاری اوقات استفاده از آن ها برای داشتن یک تصویر عالی مناسب نیستند. اما از طرفی هم می توانید به جای اینکه تمامی این کارها را انجام دهید به سایت ایکس مراجعه نمایید و به تعداد فالوور های خود بیافزایید.

پست گذاشتن

زمانی که پروفایل خود را به بهترین شکل ممکن آماده کردید و برنامه هایی را برای ویرایش تصاویر خود انتخاب نمودید نوبت به پست گذاشتن می رسد. شما باید تعداد زیادی محتواهای عالی در اختیار داشته باشید، تا بتوانید برای افزایش فالورهای اینستاگرام خود اقدام کنید و مردم را جذب حساب کاربری خود نمایید، قبل از اینکه اقدام به جذب فالوور نمایید باید حدود ۲۰ محتوای جالب را در دست داشته باشید. زمانی که مردم پروفایل شما را می بینند بهتر است که تعداد قالب توجهی از عکس های شما را مشاهده کنند بنابراین با این کار این را نشان می دهید که به طور مستمر در حال قرار دادن مطلب در پیج خود هستید.
برای پست گذاشتن در اینستاگرام می توانید قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود نمایید و برای گذاشتن پست شروع به برنامه ریزی نمایید. زمانی که با برنامه های گذاشتن پست برنامه ریزی می کنید باید شخصیت های بازار هدف خود را هم در نظر داشته باشید. می توانید برای این کار زمان پست گذاری در پیج خود را تغییر دهید تا دریابید که در طی چه بازه زمانی بیشترین تعداد لایک و کامنت ها را دریافت می کنید. بنابراین با این کار برای افزایش فالوور اینستاگرام خود اقدام کنید.

برنامه های خود را برای مخاطبان باید بهینه سازی کنید

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است بهترین زمان برای گذاشتن پست روزهای دوشنبه و پنج شنبه می باشد. اگر می خواهید تعداد زیادی فالوور را داشته باشید باید در ساعت هایی به غیر ازساعت ۴ بعدازظهر پست های خود را به اشتراک بگذارید. برای مخاطبانی که خارج از کشور قرار دارند باید ساعاتی را در نظر بگیرید که کاربران آن در حال فعالیت در اینستاگرام هستند.

کاربران در هر ساعتی می توانند به این برنامه سر بزنند اما در طی زمان های کاری ممکن است نتوانند در این برنامه فعالیت داشته باشند. بعضی از محتواها بستگی به نوع فعالیتی که دارند در ساعت های ۲ صبح یا ۵ بعدازظهر موفق تر هستند، بنابراین شما هم باید بررسی کنید که در چه بازه زمانی باید پست های خود را به اشتراک بگذارید.

استفاده از هشتگ

یکی از بهترین راه کار هایی که در اینستاگرام برای افزایش فالوور وجود دارد استفاده از هشتگ می باشد. در اینستاگرام استفاده از هشتگ با مکالمه کاربران مختلف در ارتباط است. اگر بتوانید در پست های خود از هشتگ هایی که مرتبط با محتوای شما هستند استفاده نمایید می توانید پست خود را بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهید. سعی کنید تعداد هشتگ هایی را که برای هر پست به کار می برید به سه بخش محدود نمایید. برای پیدا نمودن هشتگ های که مخاطبان از آن ها استفاده می کنند می توانید بر روی کمبودهایی که در یک صنعت وجود دارد تحقیق کنید. برای انجام این کار می توانید در قسمت سرچ اینستاگرام یک هشتگ را سرچ کنید و بعد از آن یک لیست از هشتگ های مربوطه را مشاهده خواهید نمود.

ایجاد مسابقه

برگذار نمودن مسابقه از دیگر کارهایی است که می تواند بر روی افزایش فالوور های شما تاثیر داشته باشد. می توانید برای انجام این کار یک عکس تبلیغاتی را در پیج خود قرار دهید و از مردم بخواهید که پیج شما را فالوو کنند، یا اینکه کامنت بگذارند. با این کار به آن ها می گویید زمانی که شما را فالوو کنند می توانند در مسابقه شرکت کنند و از هدایای ارزشمندی که قرار داده اید بهره ببرند، یا اینکه می توانید از فالوور های خود بخواهید که چند نفر از دوستان خود را به پیج شما دعوت کنند تا اجازه شرکت در مسابقه را داشته باشند.

استفاده از استوری اینستاگرام

اینستاگرام همیشه فرصتی را ایجاد می کند که شما بتوانید عکس ها و پست های خود را به صورتی جذاب ارائه دهید تا برند خود را به دیگران معرفی کنید. بنابراین می توانید از استوری های کوتاه مدت اینستاگرام استفاده نمایید و برای ۲۴ ساعت عکسی را که در استوری قرار داده اید باقی می ماند. با نگاه کردن به آمار اسنپ چت می توان فهمید که کاربران رسانه های اجتماعی نسبت به عکس ها و ویدیوهای به اشتراک گذاری شده پاسخ مثبت خواهند داد. استوری اینستاگرام قابلیت این را دارد که ویدیوهای لایو خود را در آن به نمایش بگذارید که این برای افزایش فالوورهای اینستاگرام مانند انفجار عمل می کند. زمانی که کاربران فیلمی را نگاه می کنند بعد ناپدید می شوند این به برندها اجازه می دهد که چیزهای جزئی را به اشتراک بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پلتفرم حافظ در زمینه اینستاگرام مارکتینگ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید