پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

بهترین قالب های آموزشی وردپرس

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

در عصر امروز، اینترنت به فضایی مناسب جهت یادگیری و آموزش تبدیل شده است به گونه ای که اکثر دانشگاه‌ها و شرکت‌ها به صورت آنلاین در حال آموزش به دانشجویان خود می‌ باشند. اگر شما در یک زمینه خاص تخصص دارید می توانید به سادگی با راه اندازی یک سایت تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار داده و از آن طریق برای خود کسب درآمد کنید. برای راه اندازی یک سایت وردپرسی آموزشی، اولین قدم انتخاب بهترین قالب آموزشی وردپرس می باشد. قالب های مختلفی در این خصوص ارائه شده که هریک از آنها قابلیت ها و امکانات خاص خود را دارند. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم بهترین قالب های آموزشی وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قالب Ultra

قالب Ultra یک قالب وردپرس برای مدرسه میاشد که با چندین وب سایت از پیش ساخته شده از جمله یک سایت آزمایشی برای مدارس و موسسات آموزشی ارائه می شود. دارای یک تصویر پس زمینه تمام صفحه با یک لوگوی سفارشی، یک دکمه فراخوان برای اقدام و چند بخش تار برای نمایش محتوای ویژه شماست که می توانید به دلخواه آنها را سفارشی کنید. این قالب از رنگ بندی های بسیاری زیبا و روشن استفاده می کند که باعث می شود تا بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. همچنین این امکان برای شما فراهم است تا قالب خود را با اسفاده از ویژگی شخصی سازی پوسته به صورت کاملاً دلخواه سفارشی کنید.

معرفی بهترین قالب های آموزشی وردپرس

قالب Academy Pro

قالب Academy Pro یک قالب وردپرس مبتنی بر Genesis توسط StudioPress است. این به طور خاص برای سازندگان دوره های آنلاین، سایت های عضویت و بازاریابان محتوای آموزشی ساخته شده است. برای ایجاد گزینه های ایمیل شیک و افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما با OptinMonster فوق العاده به خوبی کار می کند. همچنین این قالب از محتوای صوتی و تصویری در صفحه اصلی پشتیبانی می کند. علاوه بر آن شما دسترسی کاملی به سفارشی سازی بخش های مختلف ان را خواهید داشت.

قالب SeedProd

SeedProd یکی از بهترین سازنده های قالب وردپرس در بازار می باشد. این راه حل عالی برای کسانی است که می خواهند دقیقاً ظاهر و عملکرد وب سایت خود را بدون ویرایش هیچ کدی مدیریت کنند. این قالب دارای بیش از ۱۵ تم از پیش ساخته شده است که می توانید با ۱ کلیک هریک از آنها را در سایت خود وارد کنید. همچنین با ویرایشگر بصری، می توانید به سرعت متن، تصاویر و سایر عناصر را دقیقاً در جایی که می خواهید قرار دهید. علاوه بر آن SeedProd  با بلوک‌های صفحه آماده و بخش ‌های هوشمند برای ایجاد سریع طرح ‌بندی ‌های زیبا ارائه می‌ شود.

قالب آسترا

قالب آسترا بی تردید یکی از محبوب ترین و برترین قالب های آموزشی برای وردپرس می باشد که تاکنون ارائه شده است. این قالب همراه با دموها مختلف و جذاب و بسیاری از ویژگی های مختلف ارائه می شود که می تواند به شما در راه اندازی یک سایت آموزشی حرفه ای کمک کند. این قالب بسیار سبک وزن بوده و با اکثر پلاگین های وردپرس سازگاری کامل دارد. همچنین قالب آسترا با  پلاگین لرن دش که یک سیستم مدیریت یادگیری است، به خوبی کار می کند. شما می توانید آن را برای ارسال دوره های آنلاین، نتایج و آموزش در وب سایت خود، به طور کامل با سایر LMS ها ادغام کنید.

معرفی بهترین قالب های آموزشی وردپرس

قالب OceanWP

قالب OceanWP یک پوسته چند منظوره وردپرس است که به صورت رایگان ارائه شده که می توانید به کمک آن هرنوع وب سایتی را ایجاد کنید. این قالب دارای چندین دموی از پیش طراحی شده می باشد که هرکدام از آنها به صورت اختصاصی برای آموزش، تحصیل و کالج طراحی شده اند و شما می توانید متناسب با کسب و کارتان یکی از آنها را تنها با یک کلیک در سایت خود نصب کنید. این قالب دارای سرعت عملکرد بسیاری سریعی می باشد که قطعاً کاربران شما لذت خواهند برد. همچنین تمامی بخش های سایت شما به صورت کاملاً ریسپانسیو در تمام دستگاه های مختلف به کاربران نمایش داده می شود.

قالب Divi

یکی دیگر از بهترین قالب های آموزشی برای سایت های وردپرسی ، قالب دیوی می باشد.قالب دیوی یک تم بسیار جذاب و قدرتمند است که همراه با صدها قالب و طرح بندی آماده را به صورت رایگان ارائه می شود. قالب دیوی دارای صفحه ساز کشیدن و رها کردن می باشد که شما می توانید به سادگی از آن برای طراحی بخش های مختلف سایت خود استفاده کنید. با استفاده از قالب های وردپرس مدرسه و آموزش، راه اندازی یک وب سایت برای شما بسیار ساده می باشد. طرح‌ بندی‌های رنگارنگ با طراحی تمام عرض، منوی پیمایش سفارشی، پیام خوش‌آمدگویی و تصویر پس ‌زمینه تمام صفحه از جمله ویژگی های این قالب می باشد.

قالب Education Academy

قالب Education Academy یک قالب وردپرس حرفه ای است که به طور خاص برای مدارس، کالج ها، دانشگاه ها و آکادمی های آموزشی ساخته شده است. این قالب دارای چندین طرح بندی صفحه سفارشی برای وبلاگ، کارکنان و اساتید، صفحه تماس و موارد دیگر می باشد که هریک از آنها را می توانید به دلخواه خود سفارشی کنید. برخی از ویژگی های این قالب عبارت است از: رنگ بندی نامحدود، انواع پست های متعدد، زمینه های سفارشی پیشرفته، قالب های صفحه و…

معرفی بهترین قالب های آموزشی وردپرس

قالب Studiare

یک قالب ورد پرس حرفه ای جهت راه اندازی وب سایت آموزشی و فروش دوره های آنلاین می باشد. صفحات قالب استادیار و همچنین محتوای دوره ها ب افزونهwp bakery page builder  و المنتورطراحی شده است. این افزونه ها قابلیت تغییر ویرایش و سفارشی سازی صفحات را بدون یک خط کدنویسی و تنها با درگ کردن فراهم می کند.قالب studiare وردپرس یک قالب مناسب برای فروش دوره های آموزش آنلاین می باشد. این قالب آموزشی وردپرس اورجینال بوده و بر پایه ووکامرس طراحی و کدنویسی شده است  و در پاره ای از موارد بهبود کاریی نسبت به نسخه اصلی اعمال شده که در ادامه به کارکردهای آن می پردازیم.

نکته مهم در خصوص قالب استاد یاراین قالب برای نخستین بار در ایران توسط سان کد و در سایت راست چین ارائه شده است. آخرین نسخه ارائه شده توسط سازنده اصلی قالب (نسخه ۱.۱.۰)می باشد. با توجه به درخواست های کاربران و بررسی ابعاد دقیق نیازهای کاربران بروزرسانی های جدید فارغ از سازنده اصلی و توسط سان کد انجام می شود.توجه داشته باشید که نام مستعار این قالب که توسط تیم طراحی و کدنویسی سان کد بومی سازی شده است به نام بانو سیمین دانشور مزین گردیده است.

قالب وردپرس هِروژ

یک قالب فروش دوره آموزشی می باشد که در کنار دوره آموزشی می توانید سایر محصولات مانند، فایل یا کالای فیزیکی را هم به فروش برسانید. تازه می تونید باهاش سایت شرکتی هم طراحی کنید اگر دلتون خواست! صفحه ساز محبوب المنتور برای صفحه ساز این قالب انتخاب کردیم تا ریش و قیچی برای طراحی هر چیزی که در ذهن دارید دست خودتان باشد و محدودیتی نداشته باشید. عناصر اختصاصی که برای صفحه ساز طراحی کردیم هم برای تحقیق رویاهایتان به کمک شما خواهند آمد و چیزی کم و کسر نخواهید داشت.

ویژگی های کلیدی و امکانات قالب Herozh  :صفحه ساز المنتور  و عناصر اختصاصی قالب،ظاهر گرافیکی جذاب و خیره کننده،سفارشی سازی بی نهایت رنگ ها،پنل تنظیمات پیشرفته،چیدمان های متنوع فوتر،دو نوع سربرگ (سفید و شفاف)،دکمه پاپ آپ عضویت و ورود سربرگ،جستجوی ایجکس محصولات،نمایش مرحله ای مراحل خرید در سربرگ،تب جلسات دوره در صفحه محصول،پیشنهاد شگفت انگیز دوره ها،سفارشی سازی ناحیه عنوان صفحات داخلی،بخش نمونه کارها،دو فونت ایران سنس و ایران یکان  تفاوت کلیدی قالب هروژ با قالب استادیار در چیست؟ محتوای جلسات دوره در تب اختصاصی و مجزا از محتوای توضیحات دوره درج می شود که تجربه استفاده دانشجویان شما از محتوای دوره را چندین برابر بهتر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید