پلتفرم حافظ | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

بهترین قالب شرکتی وردپرس

تیم تحریریه

تیم تحریریه

نوشته شده در پلتفرم حافظ

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

وقتی قصد دارید یک وب‌سایت شرکتی راه‌اندازی کنید قطعاً باید دنبال بهترین قالب شرکتی وردپرس باشید. شکی نیست که سایت شرکتی را می‌توان با وردپرس راه‌اندازی کرد. اما اینکه کدام قالب مناسب شماست پرسشی است که همیشه در ذهن مدیران سایت یا طراحان وب بوده است. در این مقاله بهترین قالب‌های وردپرس شرکتی که حافظ پلتفرم طی تجربه با وردپرس بدست آورده است را به شما بهترین قالب فروشگاهی ورد پرس معرفی خواهیم کرد.

قالب وردپرس چیست؟

یک قالب وردپرسی صفحات سایت شما را از نظر ظاهری تغییر می‌دهد. با نصب قالب وردپرس، رنگ‌ها، فونت‌ها، طراحی صفحات مختلف سایت و به صورت کلی سبک ظاهری وب سایت شما تغییر خواهد کرد. قالب‌های wordpress نیز همانند افزونه‌ها به دو شکل رایگان و پولی به کاربران ارائه می‌شود. همانطور که حدس می‌زنید پیشنهاد متخصصان این حوزه به شما انتخاب پوسته‌های پولی وردپرس است. چراکه در صورت بروز مشکل پشتیبانی‌های لازم انجام خواهد شد.

پوسته یا همان قالب وردپرس را می‌توان ویترین یک مغازه تشبیه کرد. برای همه ما پیش آمده است که به دلیل رضایت از دکور و چیدمان یک مغازه، به خرید قانع شده باشیم. در یک وبسایت نیز اگر قالب مناسبی داشته باشد، تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان رقم می خورد. به عبارت دیگر با انتخاب پوسته وردپرس مناسب و در نتیجه بهبود تجربه کابری احتمال خرید افزایش پیدا می‌کند. این مثال اهمیت انتخاب قالب مناسب را به راحتی توضیح می‌دهد. اما واقعاً یک پوسته وردپرس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی های یک پوسته وردپرس مناسب

در این بخش از مقاله تلاش می‌کنیم راهنمایی برای انتخاب قالب وردپرس مناسب به شما ارائه دهیم. در وردپرس دنیای از پوسته های متنوع و متعدد وجود دارد. در اولین گام به شما توصیه می‌کنیم که حتماً در انتخاب قالب به حوزه کسب و کار خود دقت کنید. فراموش نکنید که کوچک‌ترین جزئیات در انتخاب رنگ و طرح قالب می‌تواند کمک کننده باشد. از طرفی انتخاب تم با حجم بالا ممکن است مشکلات زیادی را برای یک سایت به وجود بیاورد. پس در گام دوم به حجم قالب نیز توجه کنید.برای بهبود تجربه کاربری در سایت خود تلاش کنید یک قالب واکنش گرا را انتخاب کنید. از این طریق با جلب رضایت کاربران مختلف، به افزایش ترافیک سایت خود کمک خواهید کرد. پوسته‌ای را انتخاب کنید که از افزونه‌های گوناگون پشتیبانی کند. علاوه بر اهمیت این موضوع اهمیت برخورداری از فونت‌های استاندارد را نیز نادیده نگیرید.

بهترین قالب شرکتی وردپرس

البته شما باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. وقتی از سایت شرکتی صحبت می‌کنیم منظور ما یک سایت شرکتی معمولی است که شرکت شمارا معرفی می‌کند یا سایتی که یک محصول معرفی می‌کند؟شاید هم قصد دارید محصولات خود را روی سایت بفروشید. پس در این صورت باید قالب موردنظر با ووکامرس سازگار باشد. البته تمام قالب‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار هستند.بعضی افراد می‌خواهند نمونه کارها یا portfolio خودشان را روی سایت نمایش دهند. در این صورت باید قالبی داشته باشیم که از بخش نمونه کارها پشتیبانی کند.پس حتماً قبل از خرید هر قالب، پیش‌نمایش آن را ببینید تا انتخابی درست و اصولی داشته باشید.

قالب وردپرس Avada

قالب آوادا در حال حاضر بهترین قالب وردپرس موجود در دنیاست. این قالب در مارکت بین‌المللی تم فارست رتبه پرفروش‌ترین قالب وردپرس دنیا را دارد.قالب وردپرس آوادا امکانات زیادی ازجمله قابلیت ساخت صفحات با صفحه ساز اختصاصی، قابلیت درج نمونه کارها، ساخت اسلایدر و … دارد که معرفی این امکانات در این چند خط پاراگراف امکان‌پذیر نیست.از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ نسخه فارسی شده آوادا را روی سایت‌های زیادی اجرا کردیم. تنها مشکلی که می‌توان از آوادا گرفت این است که برای بخش‌های مختلف قالب نیاز به نصب پلاگین های همراه قالب خواهید داشت. این پلاگین ها فقط با درج لایسنس اصلی قالب آپدیت می‌شوند و اگر آن‌ها را آپدیت نکنید عملاً نمی‌توانید از قالب استفاده کنید.

قالب وردپرس انفولد

بهترین قالب شرکتی وردپرس

قالب انفولد دقیقاً تمام امکانات قالب آوادا را دارد . ویژگی مثبت انفولد نسبت به آوادا این است که برای استفاده از انفولد نیاز به نصب افزونه‌های مختلف نخواهید داشت.تمامی افزونه‌ها در خود قالب جای گرفته‌اند. حتی افزونه لایر اسلایدر همراه قالب را نیاز نیست به‌صورت جداگانه نصب کنید و این عالی است. یعنی کافی است قالب را نصب و آپدیت کنید.همچنین برای نصب دموهای قالب نیازی به لایسنس نخواهید داشت. (البته در حال حاضر) اما تمام این موارد باعث نمی‌شود که پیشنهاد کنیم قالب را از سایت اصلی خریداری نکنید. پیشنهاد ما استفاده از نسخه اصلی قالب است چراکه استفاده از قالب کرک شده برای شما مشکلات زیادی به وجود می‌آورد.

قالب وردپرس بی تم

بی تم یکی از بهترین قالب‌های وردپرسی موجود است. تمام امکانات انفولد و آوادا در قالب بی تم جای گرفته‌اند. می‌توان گفت بی تم باید به‌جای آوادا در لیست پرفروش‌ترین قالب‌های تم فارست باشد.قالب وردپرس بی تم دارای بیش از ۵۰۰ دمو است که تنها می‌توانید این دموها را با خرید لایسنس اصلی از سایت تم فارست نصب کنید.البته برخی از دوستان ایرانی به‌نوعی قابلیت نصب دموهای قالب را به‌صورت لایسنس فراهم کرده‌اند که می‌توان گفت تا حدودی کار می‌کند.اما ازآنجایی‌که مشخص نیست چقدر تغییرات در قالب ایجاد کرده‌اند پیشنهاد نمی‌کنیم قالب غیر اوریجینال را روی سایت خود نصب کنید. چراکه ماجرای همان آشپز که ۲ نفر شد… باعث می‌شود سایت شما با مشکلاتی روبرو شود.

قالب وردپرس The7

این قالب در لیست پرفروش‌ترین قالب‌های وردپرسی قرار دارد. اگر منطق را در نظر بگیریم نباید چیزی جز این باشد. چراکه امکانات فوق‌العاده‌ای دارد.امکاناتی از قبیل سازگاری با صفحه ساز، سازگاری با افزونه‌های چندزبانه، قابلیت انتخاب هدرها و فوترهای مختلف و … که بازهم امکان ارائه لیست طولانی این امکانات در این مقاله وجود ندارد.تنها ایرادی که می‌توان از این قالب گرفت این است که در حالت پیش‌فرض دمو از تصاویر و ویدیوهایی با حجم بالا استفاده‌شده که در نگاه نخست سرعت این قالب را کم می‌کند. هرچند با تغییر المنت‌های پیش‌فرض قالب شاهد افزایش سرعت قالب خواهید بود، اما بعد از نصب هم به دلیل استفاده زیاد از CSS و JS ها در این قالب سرعت کمتری به نسبت سایر قالب‌های این لیست خواهید داشت.

Astra

قالب آستارا در یک جمله قالب ساده با سرعت بسیار بالا معرفی می کنم. این قالب بیش از یک ملیون نصب فعال توانسته در مدت کوتاهی به پر امکانات ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس تبدیل شود. قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با ۱ کلیک، سازگار بودن با محبوبت ترین صفحه سازها و قابلیت فونت های آپلود فونت های دلخواه از ویژگی های این قالب می باشد.

قالب وودمارت

بهترین قالب شرکتی وردپرس

قالب وودمارت یکی از پرفروش‌ترین پوسته‌های فروشگاهی وردپرس است که مهرماه ۱۳۹۶ عرضه شده و آخرین بروزرسانی آن نیز در مرداد ۱۴۰۰ بوده است. مجموعه امتیازی که خریداران این قالب به آن داده‌اند، بیش از چهار و نیم از پنج می‌باشد که این امتیاز بسیار بالایی است. قالب وودمارت کاملاً رسپانسیو شده است و نسخه مخصوص موبایل دارد. علاوه بر این به‌روزرسانی‌های خودکار و پشتیبانی از افزونه‌های مختلف از دیگر مزایای انتخاب این قالب است. اگر بخواهیم به معرفی سایر مزایای این قالب فروشگاهی بپردازیم می‌شود موارد زیر اشاره کرد:پشتیبانی از ۴ فونت فارسی رایج و محبوب ، راست‌چین و متناسب با زبان فارسی ، برخورداری از اسلایدر ریوولوشن ، امکان انتخاب استایل تیره یا روشن برای قالب ، منوی جذاب و حرفه ای

قالب چند منظوره زفایر

پوسته بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم زفایر نام دارد. از جمله ویژگی‌های این قالب می‌توان به تنظیمات فوق پیشرفته، فونت‌های فارسی زیبا، صفحه ساز ویژوال کامپوسر، پیش‌نمایش فارسی جذاب و همچنین نصب و استفاده آسان آن اشاره کرد. این قالب به صورت چند منظوره طراحی شده است و به راحتی می‌توان از آن برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های تجاری، فروشگاهی و شخصی و غیره استفاده کرد. همه این ویژگی‌ها به علاوه رسپانسیو بودن باعث شد است که پوسته چند منظوره زفایر را بتوان به عنوان یکی از بهترین قالب‌های فارسی به شمار آورد.

قالب چند منظوره پورتو

قالب پرتو نیز به صورت چند منظوره طراحی شده است. امتیازی که این قالب در سایت ژاکت کسب کرده است، ۴.۷۶ از ۵ است. پوسته پرتو در تیر ماه ۱۳۹۴ به بازار عرضه شده است. مهم‌ترین عامل محبوبیت این قالب را می‌توان بهینه بودن سرعت و طراحی زیبای آن دانست. از طرف دیگر پنل تنظیمات قدرتمند آن به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل سایت خود را شخصی‌سازی کنید. برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته و کامل مانند ایجاد تجربه کاربری عالی برای مخاطبان شما، به‌روزرسانی خودکار و مداوم با قابلیت‌های جدید و همچنین کارایی بر روی سرورهای ضعیف از ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت این قالب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید